اجاره ماشین با راننده

در این قسمت توضیحات در رابطه با در چه مواقعی اجاره ماشین با راننده کارآمد است را توضیح می دهیم . شما عزیزان با توجه به شرایط و موقعیت خود می توانید از شرکت ما رنت ماشین داشته باشید. منظور گاهی شما نیاز دارید موسسه ای که در زمینه تشریفات VIP و اجاره خودرو تخصص دارد، امور تشریفات شرکت شما را به عهده بگیرد و از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن استقبال نماید.

ممکن است برای سفری برون شهری نیاز به خودرویی داشته باشید و درعین حال حوصله ای برای رانندگی ندارید


و یا شرایط فراهم آوردن ضمانت های لازم برای شما مقدور نباشد


و یا حتی در تدارک جشنی بزرگ و برگزاری مراسم عقد یا عروسی هستید و برای یک شب نیاز به خودرویی لوکس برای ماشین عروس هستید برای همین ترجیح میدهید تا ماشینی با راننده اجاره کنید تا خیالتان راحت باشد و مهمتر از همه سفری آرام و بی خطر داشته باشید

شما ابتدا از لیست خودرو های مجموعه تهران رنت کار اتو ماشین مورد نظر را برای اجاره انتخاب می کنید. پس از انتخاب خودرو مد نظرتان با ما تماس گرفته و ساعت و تاریخ رزرو را به همراه خودرویی که انتخاب کردید اعلام می کنید.

 

در این زمان بررسی خواهیم کرد آیا خودرو مد نظر شما برای اجاره در تاریخ و زمان اعلام شده موجود می باشد یا خیر. در صورت آزاد بودن خودرو مورد نظر به مشتری اعلام می شود و رزرو ایشان ثبت می گردد. در ادامه برای ثبت قطعی رزرو هزینه کار از مشتری اخذ می گردد.

چگونگی اجاره خودرو با راننده

همراهان عزیز مجموعه تهران رنت کار ، می‌توانید خودرو موردنظر خود را در منوهای مختلف ماشین لوکس و اسپرت انتخاب و تنها با یک کلیک ، خودرو مورد نظر خود را آن هم با شرایط آسان اجاره خودرو رزرو کنید.